Garantie
Wij garanderen je kwalitatieve producten van de door ons goedgekeurde leveranciers. Je mag van ons dus verwachten dat je een deugdelijk product ontvangt. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.
We verzoeken je om binnen 2 maanden na constatering van het gebrek hierover bij ons melding te maken. Dit kan je doen door een foto van het defecte product met een korte omschrijving en je ordernummer naar info@homeliving.nl te mailen. Zo kunnen we je sneller helpen.
De garantie gaat in vanaf de leverdatum van de eerste aankoop en we nemen als verkoper de retourkosten van het betreffende product op onze rekening.
Al onze producten hebben een garantie van minimaal 1 jaar. Als een artikel niet naar behoren functioneert binnen de toepasselijke garantietermijn, zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Is het probleem met het artikel door eigen toedoen? Dan heb je geen recht op korting, een vervangend artikel of teruggave van je geld. Heb je het artikel normaal gebruikt maar is het gewoon versleten? Ook dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw vergelijkbaar product of teruggave van je geld.