Menu
Klantenservice-Homeliving

Garantie en klachten

Als je ons even belt of een berichtje stuurt kunnen we samen snel tot een passende oplossing komen, zonder je te hoeven vermoeien met formulieren en dergelijke!

Telefoon: +31 (0)85 – 1300593
Email: info@homeliving.nl

Garantie

Wij garanderen je kwalitatieve producten van de door ons goedgekeurde leveranciers. Je mag van ons dus verwachten dat je een deugdelijk product ontvangt. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.

We verzoeken je om binnen 2 maanden na constatering van het gebrek hierover bij ons melding te maken. Dit kan je doen door een foto van het defecte product met een korte omschrijving en je ordernummer naar info@homeliving.nl te mailen. Zo kunnen we je sneller helpen.

De garantie gaat in vanaf de leverdatum van de eerste aankoop en we nemen als verkoper de retourkosten van het betreffende product op onze rekening.

Al onze producten hebben een garantie van minimaal 1 jaar. Als een artikel niet naar behoren functioneert binnen de toepasselijke garantietermijn, zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Is het probleem met het artikel door eigen toedoen? Dan heb je geen recht op korting, een vervangend artikel of teruggave van je geld. Heb je het artikel normaal gebruikt maar is het gewoon versleten? Ook dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw vergelijkbaar product of teruggave van je geld.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@homeliving.nl. Leidt dit niet tot een oplossing (dit hebben we nog nóóit meegemaakt), dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.