- Categorieën
- Woonkamer
- Eetkamer
- Slaapkamer
- Keuken
- Werkplek
- Badkamer
- Hal
- Tuin
- Verlichting
- Inspiratie
- Sale
- Klantenservice
Een bestelling is eenvoudig als volgt te plaatsen:
Wanneer er geen ‘winkelwagen’ button zichtbaar is, dan is het artikel niet op voorraad en kan het niet worden besteld.
Het is mogelijk om je bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Bij het invullen van je gegevens kun je ervoor kiezen om de bestelling op een ander afleveradres te laten bezorgen. Bij een betaling achteraf kan dit helaas niet, zorg in dat geval dat het factuur- en het verzendadres hetzelfde zijn.
Wil je na het afronden van je bestelling het adres wijzigingen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Verzendkosten zijn bij ons altijd gratis, binnen Nederland én België!
Wanneer je een bestelling wilt wijzigen of annuleren kun je voor het snelste resultaat telefonisch contact op nemen met onze klantenservice (+31 (0)85 – 1302589). Buiten kantooruren kan je ook een mail sturen naar info@homeliving.nl. Is je bestelling al verzonden? Helaas kunnen we dan niets meer wijzigen.
In de productinformatie staan alle specificaties van het betreffende product omschreven. We brengen klanten op de hoogte van het merk met een beschrijving, belangrijke eigenschappen en product foto’s zodat je een duidelijk beeld krijgt van het merk en de producten. Mocht het zo zijn dat je graag meer informatie over een product wilt kun je contact opnemen met de klantenservice, we staan altijd voor je klaar!