Menu

FAQ

Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen gesteld door onze klanten. Staat jouw vraag of antwoord hier niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op. Onze klantenservice is bereikbaar via het mailadres klantenservice@homeliving.nl of via het telefoonnummer +31(0)85 – 130 25 89.

Ik heb een factuur nodig, wat moet ik doen?

Neem contact op met de klantenservice. We helpen je graag verder.

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Het is mogelijk om je bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Bij het invullen van je gegevens kun je ervoor kiezen om de bestelling op een ander afleveradres te laten bezorgen. Bij een betaling achteraf kan dit helaas niet, zorg in dat geval dat het factuur- en het verzendadres hetzelfde zijn.

Wil je na verzending van je bestelling het adres wijzigingen? Indien de zending met Track&trace code is verstuurd kun je het adres nog wijzigen via de PostNL app. Kom je er niet helemaal uit? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Mijn adres wordt niet herkend, wat moet ik doen?

Neem contact op met de klantenservice. We helpen je dan graag verder.

De zending is beschadigd binnengekomen, wat nu?

Je kunt het beste contact met ons opnemen per telefoon. We zijn op werkdagen (ma-vr) van 09:00 tot 17:00 bereikbaar op +31 (0) 851300593. We zullen het direct voor je oplossen en een nieuwe zending verzorgen. Je mag ook een mailtje sturen naar info@homeliving.nl.

Kan ik achteraf betalen?

Op alle artikelen bieden wij de mogelijkheid om achteraf te betalen. De achteraf betaalmethode van Billink stuurt je een aantal dagen na verzending de factuur met betaalspecificaties. Deze factuur dient twee weken na ontvangst van de bestelling betaald te worden aan Billink.

Achteraf betalen met een creditcard is ook mogelijk. De creditcard zal na levering van het product worden belast met het openstaande bedrag.

Zitten er kosten aan verbonden bij het retourneren?

Wij streven naar 100% tevreden klanten en willen het je daarom zo gemakkelijk mogelijk maken. Bij Homeliving.nl worden alle bestellingen gratis verzonden en kunnen ook gratis worden geretourneerd.

Wil je een bestelling graag retourneren? Bekijk even onze retour pagina.

Betaal ik verzendkosten?

Wij streven naar 100% tevreden klanten en willen het je daarom zo gemakkelijk mogelijk maken. Bij Homeliving.nl worden alle bestellingen gratis verzonden binnen Nederland en België!

Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

Bekijk al onze informatie over retourneren hier.

Waar kan ik de status van mijn bestelling controleren?

Zodra je bestelling is verzonden ontvang je van ons een bevestigingsmail van je bestelling met daarin een bestelnummer. Wanneer het gaat om een pakket zending ontvang je een Track & Trace-link per e-mail. Met dit nummer kun je de status van je bestelling volgen via de website van PostNL of Bpost.

Uitzondering:
Producten welke door de brievenbus passen, worden als brievenbus post verzonden. De status van deze producten omtrent verzenden is niet mogelijk om te controleren.
Mocht je er onverhoopt niet uitkomen kun altijd met ons contact opnemen, wij helpen je graag! Je helpt ons wanneer je het bestelnummer bij de hand hebt.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wat nu?

Bekijk al onze informatie over onze levertijd en verzending hier.

Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?

Bekijk al onze informatie over onze levertijd en verzending hier.