Menu
Gratis retour sturen bij HomeLiving

Retourneren

Beschadigd of verkeerd product ontvangen?

Je kunt het beste contact met ons opnemen per telefoon. We zijn op werkdagen (ma-vr) van 09:00 tot 17:00 bereikbaar op +31 (0) – 85 130 05 93. We zullen het direct voor je oplossen en een nieuwe zending verzorgen.

Gratis retourneren van je Homeliving.nl bestelling

Wij werken met een tevredenheidsgarantie om jou als klant veilig en met vertrouwen producten bij ons te kopen. Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht de bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Je hebt na annulering nogmaals 30 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt van ons een gratis retourlabel welke op de doos kan worden geplakt en kan worden afgegeven bij een PostNL punt. Indien je gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan HomeLiving geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@homeliving.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.