Klantenservice

Veel gestelde vragen met antwoord

Levertijd en verzending

Wij streven er naar je bestelling zo snel mogelijk te verwerken en te versturen. Nederlandse bestellingen verzenden wij met PostNL en Belgische bestellingen worden met Bpost verstuurd. In 99,9% van de gevallen kunnen wij hierdoor de volgende beloften waarmaken voor betaalde bestellingen.

Gedetailleerde leveringstabel

Als een bestelling na de aangegeven tijd wordt besteld op een werkdag (maandag-vrijdag), geldt de beloofde bezorgdag van de volgende regel (rij).
Voorbeeld: Een bestelling uit Nederland om 18:30 op maandag wordt woensdag geleverd.

Nederland

Besteldag NederlandBezorgdag Nederland
Maandag tot 17:00Dinsdag
Dinsdag tot 17:00Woensdag
Woensdag tot 17:00Donderdag
Donderdag tot 17:00Vrijdag
Vrijdag tot 17:00Zaterdag
ZaterdagDinsdag
ZondagDinsdag

Belgie

Besteldag BelgiëBezorgdag België
Maandag tot 16:00Dinsdag
Dinsdag tot 16:00Woensdag
Woensdag tot 16:00Donderdag
Donderdag tot 16:00Vrijdag
Vrijdag tot 16:00Maandag
ZaterdagDinsdag
ZondagDinsdag

Mocht de levertijd van je bestelling niet stroken met bovenstaande beloften vragen we je vriendelijk contact met ons op te nemen. 

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wat nu?

Wij streven er naar je bestelling zo snel mogelijk te verwerken en te versturen. Nederlandse bestellingen verzenden wij met PostNL en Belgische bestellingen worden met Bpost verstuurd. In 98% van de gevallen kunnen wij hierdoor de volgende beloften waarmaken voor betaalde bestellingen.

Gedetailleerde leveringstabel

Als een bestelling na de aangegeven tijd wordt besteld op een werkdag (maandag-vrijdag), geldt de beloofde bezorgdag van de volgende regel (rij). Voorbeeld: Een bestelling uit Nederland om 18:30 op maandag wordt woensdag geleverd.

Nederland

Besteldag NederlandBezorgdag Nederland
Maandag tot 16:00Dinsdag
Dinsdag tot 16:00Woensdag
Woensdag tot 16:00Donderdag
Donderdag tot 16:00Vrijdag
Vrijdag tot 16:00Zaterdag
ZaterdagDinsdag
ZondagDinsdag

Belgie

Besteldag BelgiëBezorgdag België
Maandag tot 16:00Dinsdag
Dinsdag tot 16:00Woensdag
Woensdag tot 16:00Donderdag
Donderdag tot 16:00Vrijdag
Vrijdag tot 16:00Maandag
ZaterdagDinsdag
ZondagDinsdag

Mocht de levertijd van je bestelling niet stroken met bovenstaande beloften vragen we je vriendelijk contact met ons op te nemen.

Waar kan ik de status van mijn bestelling controleren?

Wij streven er naar je bestelling zo snel mogelijk te verwerken en te versturen. Nederlandse bestellingen verzenden wij met PostNL en Belgische bestellingen worden met Bpost verstuurd.

De status van je bestelling controleren?

Zodra je bestelling is verzonden ontvang je van ons een bevestigingsmail van je bestelling met daarin een bestelnummer. Wanneer het gaat om een pakket zending ontvang je een Track & Trace-link per e-mail. Met dit nummer kun je de status van je bestelling volgen via de website van PostNL of Bpost.

Uitzondering:
Producten welke door de brievenbus passen, worden als brievenbus post verzonden. De status van deze producten omtrent verzenden is niet mogelijk om te controleren.

Mocht je er onverhoopt niet uitkomen kun altijd met ons contact opnemen, wij helpen je graag! Je helpt ons wanneer je het bestelnummer bij de hand hebt.

Gratis retourneren van je Homeliving.nl bestelling

Wij werken met een tevredenheidsgarantie om jou als klant veilig en met vertrouwen producten bij ons te kopen. Je mag daarom binnen 30 dagen na aankoop zonder opgaaf van reden retourneren en de retour kosten betalen wij. De producten mogen ongebruikt en in originele verpakking worden geretourneerd.

Beschadigd of verkeerd product ontvangen?

Je kunt het beste contact met ons opnemen per telefoon. We zijn op werkdagen (ma-vr) van 09:00 tot 17:00 bereikbaar op +31 (0) 851300593. We zullen het direct voor je oplossen en een nieuwe zending verzorgen.

Retourformulier

Je mag een mail sturen naar info@homeliving.nl als je gebruik wilt maken van onze tevredenheidsgarantie, ofwel als je wilt retourneren. Gelieve de volgende gegevens te vermelden:

Naam: _____________________________
Bestelnummer: _____________________
Reden van retour: __________________________________________________________
Eventuele toelichting: _____________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________

 

We zullen zo snel mogelijk reageren op je verzoek (op werkdagen doorgaans binnen 3 uur).

Betaal ik verzendkosten?
Wij streven naar 100% tevreden klanten en willen het je daarom zo gemakkelijk mogelijk maken. Bij Homeliving.nl worden alle bestellingen gratis verzonden binnen Nederland en België!

Wij streven naar 100% tevreden klanten en willen het je daarom zo gemakkelijk mogelijk maken. Bij Homeliving.nl worden alle bestellingen gratis verzonden en kunnen ook gratis worden geretourneerd.

Wil je een bestelling graag retourneren? Bekijk even onze retour pagina.

Kan ik achteraf betalen?

Op alle artikelen bieden wij de mogelijkheid om achteraf te betalen. De achteraf betaalmethode van Billink stuurt je een aantal dagen na verzending de factuur met betaalspecificaties. Deze factuur dient twee weken na ontvangst van de bestelling betaald te worden aan Billink.

Achteraf betalen met een creditcard is ook mogelijk. De creditcard zal na levering van het product worden belast met het openstaande bedrag.

Add to cart