Klantenservice

Een bestelling is eenvoudig als volgt te plaatsen:

  1. Ga naar het product naar keuze
  2. Klik op de button ”winkelwagentje”
  3. Klik op ‘verder winkelen’ om extra producten toe te voegen vanuit het assortiment of klik op ‘bestelling afronden’om te betalen
  4. Check je bestelling. Is alles juist? Vul vervolgens je gegevens in: NAW gegevens, Betalen en Afronden
  5. Je bestelling is, na betaling, definitief.
  6. Het doorvoeren van wijzigingen is mogelijk tot aan de betaling. 
  7. Tot slot ontvang je een bevestiging van je bestelling, wanneer deze is geplaatst. 

Wanneer er geen ‘winkelwagen’ button zichtbaar is, dan is het artikel niet op voorraad en kan het niet worden besteld. 

Uiteraard is het mogelijk om je bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Bij het invullen van je gegevens kun je ervoor kiezen om de bestelling op een ander afleveradres te laten bezorgen. 

Bij een betaling achteraf, zorg je ervoor dat het factuuradres en het verzendadres hetzelfde zijn. 

Wil je na het afronden van je bestelling het adres wijzigingen? Neem dan contact op met onze klantenservice

Verzendkosten zijn bij ons altijd gratis, binnen Nederland én België! 

Wanneer je een bestelling wilt wijzigen of annuleren kun je voor het snelste resultaat telefonisch contact op nemen met onze klantenservice. 

Is je bestelling al verzonden? Helaas kunnen we dan niets meer wijzigen. 

De productinformatie staat veelal omschreven bij het betreffende product. We brengen klanten op de hoogte van het merk met een beschrijving, belangrijke eigenschappen en productfoto’s zodat je een duidelijk beeld krijgt van het merk en de producten.

Mocht het zo zijn da je graag meer informatie over een product wilt kun je contact opnemen met de klantenservice. 

Add to cart